15-19 Mayıs Gençlik haftası başladı

15 -19 Mayıs Gençlik Haftası etkinlikleri Atatürk anıtına çelenk koyma töreni ile başladı.

Sakarya Haber - 15-05-2015 14:06

15 -19 Mayıs Genclik Haftası etkinlikleri Atatürk anıtına çelenk koyma töreni ile başladı.

Cumhuriyet alanındaki çelenk koyma törenine ilçe spor müdürü Feyzullah Köstereli, Mhp İlçe Başkanı Turgut Babaoğlu, Mhp Belediye meclis üyesi Hüdaverdi Bahadır, Okul Müdürleri, öğretmenler  ve Öğrenciler Katıldı, Tören Saygı duruşu ve istiklal marşı başladı, Akabinde ilçe spor müdürü Feyzullah Köstereli Atatürk anıtına çelenk koyarak tören gerçekleşti .

İlçe bazında çeşitli etkinliklerle Gençlik Haftası kutlamaları devam ediyor.

Günün Diğer Haberleri