Gençlik ve Spor Bakanlığı’nın başlattığı ‘Anadoluyuz Biz’ projesi çerçevesinde Düzce’ye Amasya’dan gençler geldi. Düzce’nin çeşitli bölgelerinde incelemelerde bulunan öğrenciler son olarak Düzce’den ayrılmadan önce Düzce Valisi Cevdet Atay ile bir araya geldi. Düzce’nin turistik alanlarında yapılan incelemeleri Vali Atay’a aktaran öğrenciler, daha sonra hatıra fotoğrafı çektirerek Düzce’den ayrıldı.
Gaziantepliler ve Samsunlular Derneği Hanımlarından Trabzonlular Derneği’ne Ziyaret
23:02 - Sakarya Haber