Yaşanan sel felaketinin ardından yaralar sarılmaya çalışırken buna en çok memnun olanlarda mandalar oldu. sel sularının göletler oluşturmasını fırsat bilen mandalar bunun tadını doyasıya çıkartıyorlar.
İzmit'in düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yılı unutulmadı
13:50 - Yaşam