Ramazan’a yeniden ulaşmanın mutluluğu"nu yaşıyoruz. Cenabı Hak, ibadetlerimizi kabul eylesin. Bu ayda, küskünlükleri, kırgınlıkları bir kenara bırakarak herkese karşı hoşgörü, birlik, beraberlik ve kardeşlik içinde olması dileğiyle.
Tüm islam Aleminin Ramazan,ayı Mübarek olsun...
Okul müdürü yeniden atandı, veliler bayram yaptı
14:08 - Kategorilenmemiş