Düzce'de, depremin ardından ana su alma regülatöründe yaşanan arıza nedeniyle su kesintisi uygulanacağı bildirildi. Belediye ekipleri, arızayı gidermek için çalışmalarını sürdürüyor.
İzmit'in düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yılı unutulmadı
13:50 - Yaşam