Hayatı sizlerle paylaşıyoruz

Yaşam - 17-05-2019 11:05

ENGELLILER HAFTASINDA IFTARDA BULUŞTULAR

HENDEK BELEDIYE BAŞKANI TURGUT BABAOĞLU 10-16 MAYIS ENGELLILER HAFTASI OLMASI NEDENIYLE HENDEKTEKI ENGELLI VATANDAŞLARLA IFTARDA BIRARAYA GELDI.

Hendek Gençlik Merkezi Armoni Düğün Salonunda düzenlenen iftara Hendek Belediye Başkanı Turgut Babaoğlu Başkan Yardımcısı Hüdaverdi Bahadır Muhtarlar Derneği Başkanı Dursun Emin Kula Türkiye Sakatlar Derneği Adapazarı Şubesi Başkanı Sibel Özkal Hendek Temsilcisi Murat Polat Hendek El Ele Engelliler Yaşam Derneği Başkanı Esin Aygen engelli vatandaşlar ve aileleri katıldı.

ENGELLERI SIZLERLE BIRLIKTE AŞACAĞIZ

Başkan Turgut Babaoğlu iftar öncesi masaları tek teke gezerek misafirleri selamlayarak Ramazan ayını kutladı. Başkan Babaoğlu her zaman engelli vatandaşların yanlarında olduklarını belirterek Unutulmamalıdır ki her insan bir engelli adayıdır. Biz engelleri sizlerle birlikte aşacağız. Engelli vatandaşlarımızın toplumla bütünleşip sosyal hayata adaptasyonunu sağlamak hepimizin toplumsal görevidir. Hayatı sizlerle paylaşıyoruz diyerek Engelliler Haftasını kutladı.

Programa katılan çocuklar iftar sonrası Çocuk Dünyasında bol bol eğlendiler.

Günün Diğer Haberleri