BABAOĞLUNDAN OTOBÜS SÖZÜ
Hendek Belediye Başkanı Turgut Babaoğlu Sakaryasporlu taraftarların çağrısına duyarsız kalmadı. Başkan Babaoğlu TFF 2. Ligde mücadele eden Sakaryasporun Sarıyerspor ile yarın oynayacağı Play-Off yarı final maçı için Hendekte 2 otobüs kalkacağını söyledi.
Sakaryasporun yanındayız
Bizler takımımıza sonuna kadar inanıyor ve güveniyoruz diyerek sözlerine devam eden Belediye Başkanı Turgut Babaoğlu Yeşil siyahlı takımımızın yarın ki tarihi maçtan güzel bir sonuçla ayrılarak tüm Sakaryalıları sevince boğacağına kalpten inanıyoruz. Her zaman yanlarında olduğumuz taraftarlarımızdan gelen istek üzerine biz de katkı sağlayıp onları maça götürmek için destekte bulunacağız.dedi.
NOT: Otobüsler 17 Mayıs Cuma Günü saat 19.00da Hendek Büyük Cami önünden hareket edecektir. Taraftarlarımıza duyurulur.