HENDEK BELEDIYE BAŞKANI İRFAN PÜSKÜLLÜ REGAIP KANDILI NEDENIYLE BIR MESAJ YAYIMLADI
Başkan Püsküllü mesajında şu ifadelere yer verdi: Feyz ve bereket dolu maneviyat mevsimi olan üç ayların ilki Recep ayına girmiş bulunuyoruz. Bu gece de Regaip Kandilini idrak etmiş olacağız inşallah. Üç aylar Allahın rızasını kazanmak kötülüklerden uzaklaşmak ailemize çocuklarımıza vatanımıza milletimize İslam alemine ve tüm insanlığa karşı sorumluluğumuzu hatırlamak hata ihmal ve kusurlarımızdan arınmak barış huzur ve kardeşliğimizi pekiştirmek için önemli bir fırsattır. Müslümanların ve hemşerilerimin Regaip Kandilini tebrik eder halkımıza ülkemize İslam alemine ve tüm dünyaya hayırlar bereketler barış ve huzur getirmesini Allahtan niyaz ederim.