Toplum sağlığı merkezi 18-24 mart yaşlılar haftasını kutladı

Hendek Toplum sağlığı merkezi Melek Nişancı Huzur evi yaşlılarını Bayraktepede misafir etti.

Yaşam - 20-03-2016 22:52

18-24 Mart Yaşlılar Haftası nedeniyle Hendek Toplum Sağlığı Merkezi Hendek Belediyesi katkılarıyla Hendek Melek Nişancı Huzurevi sakinlerine Bayraktepe Sosyal Tesislerinde Kahvaltı düzenledi.

Düzenlenen kahvaltıda huzurevi sakinlerinin mutluluğu gözlerinden okundu. Programda Toplum Sağlığı Başkanı Dr. Elif ARSLAN ile birlikte Hendek Toplum Sağlığı Merkezi SAĞLIK SEN İş yeri temsilcisi Kemal DONAT, ''Her İnsan, çocukluk, gençlik, olgunluk ve yaşlılık dönemi geçirir. Yaşlılarımız bizim her zaman baş tacımız olmuş ve her zaman öyle kalacaktır. Çünkü onlar, bilgi,birikim ve tecrübe sahibi insanlardır. Bizim için en büyük hazinedirler. O'nlar bizim Anamız, Babamız bizleri bugüne getiren büyüklerimizdir. Millet olarak, Yaşlılarımızı yük olarak değil, bilakis büyük bir kazanç olarak gören bir kültüre sahibiz. Unutulmamalıdır ki herkes bir gün mutlaka yaslanacaktır. Onlar bugünün yaşlıları, bizler ise yarının Yaşlılarıyız. Yaşlılarımıza sahip çıkmak, onlara gerekli saygı, sevgi ve hürmet göstermek zorundayız. Bizleri yetiştiren, geleceğe hazırlayan, koruyan, kollayan, tecrübelerini bugünlere aktararak bizlere yol gösteren bütün büyüklerimizin Yaşlılar Haftasını kutluyor, Sağlıklı, mutlu ve huzurlu günler diliyorum'' dediler. Program Bayraktepe' yi gezerek sona erdi.

Günün Diğer Haberleri