Zabıta fırınları denetledi

Hendek Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri ekmek fırınlarında hijyen ve gramaj denetimi yaptı.

Sakarya Haber - 17-12-2015 22:39

Zabıta fırınları denetledi

Hendek Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri ekmek fırınlarında hijyen ve gramaj denetimi yaptı. Hendek Belediyesi Zabıta ekipleri sabahın erken saatlerinden itibaren simit ve ekmek  fırınların denetimlerde bulundu. Ekmek ve simitlerin gramajlarını kontrol ettiler. Kontrol edilen gramajlarda eksik olmadığı tespit edildi.

Hendek Belediye Başkanı İrfan Püsküllü, ekiplerin gerekli kontrolleri zaman zaman yapacaklarını belirterek “ Bu konuda toleransımız yoktur. Denetlenen fırınlarda gerekli kontroller yapılmıştır. Vatandaşımızın hakkını kimseye yedirtmeyiz  “Dedi.

Günün Diğer Haberleri