Ahmet Orhan

başvurusunu yaptı

AK Parti’nin 7 Haziran seçimlerinde  en renkli  ve en genç aday adayı olan İnşaat Mühendisi  Ahmet Orhan,  1 Kasım seçimleri için aday adaylığı başvurusunda bulundu.

Dün saat 14.30’da AK Parti İl Başkanlığı’nda kalabalık bir gurup ile giden Ahmet Orhan,  başvuru formunu  İl Başkanı Fevzi Kılıç’a verdi. Kılıç, 7 Haziran seçimlerinde Ahmet Orhan’ın renk kattığını belirterek, “Çok çalışkan bir arkadaşımız. Partimizde böyle aday adaylarının olması bizleri mutlu ediyor. Allah gönlüne göre versin, yolunu açık etsin” dedi.

Ahmet Orhan’ da AK Parti’nin bir neferi olduğunu belirterek, “Her zaman çalışmaya ve göreve hazırım” şeklinde konuştu.