Başkan Soğuk Belediye Bünyesinde Çalışan Personeller ile Bayramlaştı

Ferizli Belediyesi personeli toplu bayramlaşma programı belediye meclis toplantı salonunda gerçekleştirildi. Başkan Soğuk personellerle bayramlaştı ve birlikte çok güzel hizmetler yaptık, yapmaya da devam edeceğiz dedi.

Programa Belediye Başkanı Ahmet SOĞUK, Belediye Meclis Üyeleri, Muhtarlar ve Personeller katıldı.

Personel ile bayramlaşan Başkan Soğuk, " Bugün burada bayram vesilesi ile bir araya geldik. Bayramlar bizler için çok önemli manevi bir hazinedir. Bereketli ve güzel geçen bir Ramazanın ardından çok şükür ki Rabbim bizleri sağ salim bir bayrama daha kavuşturdu. Rabbime bu güzellikleri ihsan ettiği için sonsuz şükürler ederim. Ramazan Bayramın hepinize huzur ve mutluluk getirmesini, ailelerinizle birlikte mutlu bir bayram geçirmenizi temenni ederim." dedi.

Başkan Soğuk Konuşmasının ardından personellere de söz hakkı vererek Bayram için dilek ve temennilerini aldı.