Merkez Parti Sakarya  Milletvekili Adayı  Behçet TOP Söğütlü,Ferizli ve Kaynarca’da  Seçmenlere  Merkez  Partisini  anlattı.

Merkez Parti Sakarya  Milletvekili Adayı  Behçet TOP “Partimiz sadece iktidarın değil Türkiye’deki siyasetin alternatifidir. Çünkü Türkiye’de siyaset bitti, siyasetin ahlakı bile kalmadı” dedi.

Türkiye’de siyasetin ahlakı kalmadığını iddia eden TOP şöyle devam etti:

“Partimiz, sadece iktidara muhalefet sebebi ile kurulmadı. Partimiz, Türkiye’de siyaseti sil baştan başlatmak için kuruldu. Mevcut siyasete külliyen paydos demezsek Türkiye sıkıntılardan kurtulamaz. Çünkü mevcut siyasette şahsi menfaatler, kin, nifak, hukuksuzluk, yalan, iftira, dedikodu var. Bu siyasetle bir yere gidilmez. Bu siyasetin birleştirici unsurları yok hep ayrıştırıcı unsurları var. Biz, ahlak, hukuk, adalet üzeriden siyaset yapacağız, bölmeyeceğiz. Bizim kimseyle kavgamız yok. Herkesin değerlerine sahip çıkacağız.”

Tarımsal üretimin her geçen gün düştüğünü, devletin çiftçiyi yönlendirmediğini, yardımda bulunmadığını savunan TOP, üretenin ve tüketicinin perişan olduğunu savundu.

Merkez Parti Sakarya  Milletvekili Adayı  Behçet TOP Söğütlü,Ferizli ve Kaynarca’da  Vatandaşlarla  görüştüğünü  Vatandaşın  Mutsuz  ve  gelecekten  endişeli olduğunu  gördüğünü açıkladı.

TOP"Vatandaş Perişan,Tarlası Sulanmayan,Borcunu ödeyemeyen vatandaşlarımız var.Her gün  Şunu yaptık  bunu  yaptık  diyorlar.Halkın ayağına  gidince  görüyorsun.Tablo ortada  Bu  güne  kadar   Vatandaşa  birşey veremeyenler  bundan sonra  vereceği  birşey yoktur"