Dr Elif Arslan'a veda yemeği.
Hendek Toplum Sağlığı Merkezi Başkanı Sayın Dr Elif Arslan ın veda yemeğinde Hendek Mimoza Et Lokantasında buluştu.
Gazetemize Bilgi veren Kemal Donat ‘’Değerli Doktorumuzla birlikte 1.5 yıl gibi bir süre beraber görev yaptık. Kendisi Aile Hekimliğini tercih ermesi dolayısıyla Akyazı Dokurcun Aile Sağlığı Merkezine tayin istedi ve şuan orada göreve başladı. Dokurcun Mahallesi de benim memleketim olması dolayısıyla ayrıca mutlu oldum. Hendek teki kurumumuzdan ayrılması tabiki bütün arkadaşlarımız üzüldük ama sonuçta kendisinin Aile Hekimliğini tercih etmesi dolayısıyla Hendek Toplum Sağlığı Merkezi Başkanlığı görevinden ayrıldı. Tüm Hendek Toplum Sağlığı sağlık çalışanları adına ve şahsım adına bundan sonraki görevinde başarılar diler kendilerine en derin sevgi ve saygılarımı sunarım’’
Kemal DONAT Hendek Toplum Sağlığı Merkezi ve Aile Sağlığı Merkezi Sağlık Sen İşyeri Temsilcisi
