Ferizli Belediye Başkanı Ahmet Soğuk oyunu kullanıp ziyaretler yaptı
Ferizli Belediye Başkanı Ahmet Soğuk Cumhurun Reisi için oyunu Şehit Hacı Uzun Orta Okulu 1028 No’lu sandıkta kullandı.
Sabahın erken saatlerinde sandığa giderek oyunu kullanan Başkan Soğuk, ardından ilçede ki sandıkları gezdi. Sandık görevlilerine herhangi bir sıkıntılarının olup olmadığını soran Ahmet Soğuk oy kullanmaya gelen vatandaşlarla da sohbet etti. Ferizli Belediye Başkanı Ahmet Soğuk “Cumhur Reisi’ni seçiyor. Ülkemize, ilimize ve ilçemize hayırlı olsun” dedi.
YÜKSEK ORAN
Ahmet Soğuk seçimlerde ilçesinde yüksek katılım ve yüksek oy oranı beklediğini belirterek “Hedefimiz istikrarın sürmesine en yüksek katkıyı vermek. Seçim döneminde vatandaşlarla yaptığımız görüşmelerde temennilerimizin gerçek olacağını gördük. Ferizli istikrarın sürmesi için şehirde en yüksek desteği veren ilçe olacak diye düşünüyorum” dedi
