Valimiz Sayın Rahmi Doğan'ın
2025/2026 Eğitim Öğretim Yılı Sonu Mesajı

Sevgili Öğrencilerimiz,
Değerli Öğretmenlerimiz
Kıymetli Velilerimiz…

Bir eğitim öğretim yılı daha nihayet bulurken her bir öğrencimizin hayatına yeni tecrübeler, yeni bilgiler ve yeni hayaller eklendiğini görüyoruz. Bugün ilimizde 796 okulda örgün eğitim gören 202.078 öğrencimizin aldığı karneler, bir sonuç göstergesi olmasının yanı sıra ortaya konulan gayretin, verilen emeğin ve edinilen kazanımların hatırası olacaktır.

Eğitim, insanın kendini keşfetme ve geleceğini inşa etme yolculuğudur ki gerçek başarı notlardan önce öğrenme azmini koruyabilmek, hedeflerinden vazgeçmemek ve her gün kendine yeni bir değer katabilmektir. Asıl başarı, insanın her gün dünden daha iyi olabilmesidir.

Sevgili öğrencilerimiz!..

Unutmayınız ki motivasyon başarının yakıtıdır. Hayallerinizi daima canlı tutun, merakınızı kaybetmeyin ve kendinize inanmaktan vazgeçmeyin. Bu yaz tatilinde kitaplarla dostluğunuzu güçlendirmenizi özellikle tavsiye ediyorum. Çünkü kitaplar, yalnızca bilgi kazandırmaz; düşünceyi derinleştirir, hayal gücünü zenginleştirir ve insanın iç dünyasını büyütür.

Tatil, zamanı tüketmek değil zamanı anlamlı kılmaktır. Öğrenmeye ara vermek değil öğrenmeyi hayatın içine taşımaktır. Şimdi öğrencilerimiz için dinlenme, yenilenme ve ufuklarını genişletme zamanıdır. Yeni deneyimler kazanmak, spor yapmak, kültürel etkinliklere katılmak, aile büyükleriyle vakit geçirmek, yeni yerler keşfetmek ve doğayla buluşmak da eğitimin değerli bir parçasıdır.

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılını sağlıkla ve başarıyla tamamlamanın huzuru ve mutluluğu içerisinde mezun öğrencilerimize üst öğrenimlerinde başarılar ve muvaffakiyetler temenni ediyorum. Evlatlarımıza sağlıklı, huzurlu ve verimli, güzel hatıralarla dolu bir yaz tatili diliyorum. Maarif camiamıza, saygıdeğer hemşerilerime ve aziz milletimize şükranlarımı sunuyorum.