08.12.2014 Pazartesi Günü Bir Yerel Gazete de çıkan “Çocuklara Eziyet” manşetli habere Sapanca Belediyesinden verilen cevap…

            Projelerimiz arasında olan ve her mahalleye gerçekleştirmeyi planladığımız Sapanca Belediyesi Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü kapsamında 6 adet Bilgi, Sanat ve Kültür Evini gerçekleştirdik. Halkımızın talep ve istekleri doğrultusunda gerçekleştirmiş olduklarımızdan biri olan Yanık Mahallesi Bilgi, Sanat ve Kültür evimizin binası 6 yıldır boş, yıkık dökük ve kullanılamaz haldeyken Sapanca Belediyesi olarak halkımıza fayda sağlayacağı düşüncesiyle tüm onarımlarını yaparak hizmete açtık. Sapanca Kaymakamlığı Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü ile ortaklaşa halkımız için gerçekleştirdiğimiz Bilgi, Sanat ve Kültür evlerimizde okuma odaları oluşturarak, Bilgisayar,  Satranç, Resim, Mefruşat ve Dil kursları açıyoruz.

            Belediye Başkanımız Dr.Aydın Yılmazer’in de eğitimci olması, kendisinin eğitime önem vermesi ve bunu her defasında dile getirerek bu yönde yaptığı çalışmalar halkımızın takdirini almaktadır. Başkanımız Dr.Aydın Yılmazer’in 30 Mart Yerel Seçimlerinde halkımıza vermiş olduğu sözler arasında olan ve ilçede bulunmayan Meslek Yüksek Okulu binası tamamlanmış, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanımız Sayın Ayşenur İslam hanımefendinin gerçekleştirdiği açılış ile yeni eğitim öğretim yılında öğrencilerimizin hizmetine sunulmuştur.

            Başkanımızın göreve geldiği günden bugüne Eğitim ve Eğitimcinin yanındayız düsturu ile vermiş olduğu talimatlar doğrultusunda, Eğitime Destek amacıyla Belediyemiz tarafından ilçemizde bulunan 24 okulun ihtiyaç durumuna göre perde duvarları, Dış Bahçe Demir kapıları, Lavabo ve fayanslarını yapıyor, Bahçelerine banklar koyarak çok amaçlı sahalar kazandırıyoruz.

            Sapanca Belediyesi olarak Yanık Mahallesi Bilgi, Sanat ve Kültür Evimizi çocuklarımıza eziyet yapmak için değil, 6 yıldır kullanılmayan binanın tadilatını gerçekleştirerek bölgede yaşayan çocuklarımızın bir yandan boş zamanlarını değerlendirip kötü alışkanlıklardan uzak kalacağı, diğer yandan güvenli bir şekilde ders çalışma imkânı bulacağı sıcak ortam oluşturmak amacıyla gerçekleştirdik.

            Haberde geçen söz konusu yazı Belediyemize gelmemiştir. Başkanımızın eğitime vermiş olduğu destek ve bu konuda ki hassasiyeti doğrultusunda böyle bir yazı bizlere ulaştığında binayı Milli Eğitim Müdürlüğüne teslim eder Binanın Okul olarak kullanılması için gereken desteği sağlarız. O binada ders zilinin çalması bizleri mutlu eder ve binaya yapmış olduğumuz harcamayı Milli Eğitime hibe ederiz.