D-100 DEKİ SERVİS TEHLİKESİ SORUNU ÇÖZÜLÜYOR.
Hendek Yeni Mahalle Muhtarı İsmet iskefiyeli sabah servislerin D 100 üzerinden değil, yan yoldan yolcularını alması için Sakarya Büyükşehir’e talepte bulundu.
Hendek Yeni mahalle muhtarı İsmet İskefiyeli ‘’Sabah 7,00-7,30 işe giden vatandaşların D-100 üzerinde bulunan köprü ayaklarındaki yan yoldan değil de ana yol üzerinde bariyerleri aşarak arabaya binmek zorunda kalmaları büyük tehlike arz ediyor, durumu Başkan Toçoğlu’ ya ve Büyük Şehir ulaşım dairesi başkanlığına ilettik, sağ olsunlar konuya duyarlılık gösterip tespit çalışmalarını yaptılar, kısa zamanda sorun çözülecek inşallah, bu çalışma gerçekleştiğinde Hendek Servis otobüsleri sadece Hendek’ten otoban köprüsü kısmına kadar olan yerde yan yoldan yolcusunu almak sureti ile D100 üzerinden kurtarmış olacağız, özellikle kadınlarımız bariyerleri aşmak zorunda kalmasını istemiyoruz , hamile olanlar oluyor, protezli olanlar oluyor, bunlar çok büyük sıkıntı çekiyorlar, bize bu konuda sürekli talepleri oluyordu, inşallah bu sorun bu şekilde yan yol kullanmak sureti ile çözülecek düşüncesindeyiz, burada bulunan köprülerinde kışın vatandaşların kaymamaları için kapatılması hususunda da çalışmalarımızı sürdürüyoruz en kısa zamanda ona çözüm bulmayı umuyoruz ’’dedi.
